Saturday, August 29, 2009

NO FEAR

10 comments:

Munira Kirana said...

gmbar mata siapakah ini...
kucing ke singa ke??
musykil la...
tp seksi la mata dier =)

hidungberantai said...

inilah gambar anak singa manja hehe...anak kucing la ni cikgu...kucing yg gambo sblm ni hehe...kucing ni mmg seksi pun hehe...

die-art said...

kucing ke singa...

Munira Kirana said...

kucing la dayat =D

harimau said...

tgk mata kucing ni berkerut giler, macam banyak maslah.. ker dier tension paparazzi duk amik gambar dier.. pastu royalti sesen pun dier tak dapat =p

hidungberantai said...

die-art: btl kata cikgu munira tu...hehe
munira: thanks cikgu
harimau: bukan byk masalah la tp dia ngantuk tu ak kaco dia tido ehehe..2yg muka xpuas hati hehe..

fauziah said...

amik la gambo mata singa plak.. hehe

hidungberantai said...

amik gambo mata singa??...nak amik yg ni pun dah jenuh bguling2 hehe...

burt said...

hahhaha kalau amik gambar mata singa dgn kit lens cam aku ni mampus kena baham hahaha

hidungberantai said...

sama la kita burt hehe...kalu mata singa yg di amik nya mmg xsempat nak post gambo kat sni la hehe...