Monday, August 10, 2009

Fresh Dates

salam...tamar yg segar ni dibeli oleh mbr ak hehehe...segar dari ladang ni...gambo ni ak amik guna 75-300 campur ngan close up filter +4.....

shutter 1/160, F18, ISO100, Manual exposure

shutter 1/100, F29, ISO 100, Manual Exposure

shutter 1/100, F29, ISO 100, Manual Exposure

shutter 1/100, F29, ISO 100, Manual Exposure
yg ni tamar yg btl2 masak n ak dah penyek(picit) kan dia hehehe...

8 comments:

Munira Kirana said...

nmpk sedap..
bestnye dpt makan buah kurma yg fresh mcm ni.. =)

hidungberantai said...

mmg sedappun hehehe...kalu nak leh la cari kat chow kit hehehe...

Munira Kirana said...

kat chow kit tak fresh kot =)

hidungberantai said...

hehehe xpe lebih kurang je tu...insyaAllah kalu ada rezki utk cik munira lak nnti leh la rasa....

UnCLe pEt.. said...

bile lg nk lh close up yg lg gempak ni bro.. ahiksss..

hidungberantai said...

hehehe..tgh dok try la ni...hbs smua bnda nak di close up nya hehehe...

harimau said...

nampak cam sedap. tapi cam x masak pun ada gak. ker memang calour dier camtu?

hidungberantai said...

mmg sedap pun hehe..yg gambo 1 n 2 tu mmg yg muda..xbrapa sedap la tp yg separuh masak tu sedap...