Monday, August 3, 2009

Kucing yang penakut

salam....kali ni ak letak gambo kucing yg penakut hehehehe...kucing kat kawsn sni mmg takut kat mnusia kcuali yg selalu bg dia makan je dia xtakut...ak ada la dgr cita yg dulu org sni slalu tangkap kucing ni n jual kat cha ya nun alif kat sni sbb depa makan kucing hehehehe...mgkin sbb tu la kucing tu takut gila kat org...xpun mgkin muka ak ni ganas sangat kot hehehe....

kucing ni dok tgk ja ak amik gambo hehehe...kalu dekat tu ak tak heran la tp ni jauh lbh kurang 8meter jarak ak ngan kucing ni...takut benor dia tgk ak nak amik gambo dia...

lepas ak klik je shutter trus dia lari hehehe...kuat sgt ka bunyi ish2...

ish2 ak xleh nak terbang la kucing oi...dah jauh tu nak takut apanya....hehehe nak ja ak tangkap kucing tu pastu peluk n cakap kat dia yg ak ni budak baik xmakan kucing....
sekian...

2 comments:

Munira Kirana said...

rasenyer die bukan takot...
tapi die malu...
hurm.. tp kalau ca ya nun alif makan dier.. mayb dia takot la kot...
hehe...
tapikan gmbar yg first tu chantek...
pandai kucing tu pose.. eh kameraman yg hebat kot =)

hidungberantai said...

hehehe dia mmg takut la....mmg smua kucing kat sni mcm tu..nak dekat pun ssh...kalu dapat pegang pun kira nasib jer...
ya ek...thanks tp kira nasib jer sbb dia posing dlm keadaan takut hehehe...