Monday, August 24, 2009

syubeka in actions

salam...gambar ni dipetik oleh ku sblm masuknya ramadhan lg....gambar ini dipetik sesudah diriku pulang dari kerja...ak yg mahu mencuba memetik gambar potrait ini telah memeroleh seorang yg sukarela mnjadi modelku diwaktu itu...n kepada sesiapa yg melihat aksi ganas si model ini jgn lah terlalu terpegun terpana atau terpesona..walaupun kelihatan masih kekurangan dari segi pengcahayaan, kejelasan, komposisi dan macam2 lagi tetapi gaya simodel telah mbuatkan ak serta rakan2 ku terus menggaru perutku ini walaupun tiada kegatalan disitu..model yg bernama syubeka(lebih kurang le ejanya ikut bunyi hehe) ini cukup berani menggayakan aksi2 sperti ini...sekian salam ramadhan...saksikanlah..






8 comments:

UnCLe pEt.. said...

oittt.. trpana seketika..
trus knyang dowh bro..
xthu nk brbuke ke tk pe ptg ni.. ahaksss..

hidungberantai said...

hehe jgn mcm tu uncle...nnti pecah lak perut tu xmkn...hehe

UnCLe pEt.. said...

siap de sikat sebelah, bunge sebelah tu..
hatta dolmat pn cnfrm2 xlh dpt nye model cmni..
trbaekkkk r.. ahiksss..

hidungberantai said...

hehe...2la..bukan senang nak dapat model yg mcm ni...mmg sampai jilat jari punya la hehe...

HaZyQ said...

uiks.. mana dapat model kacak ni???

hidungberantai said...

hehe..identiti model tpaksa disembunyikan kerana dia pemalu orgnya hehe...n dia xpnah bcita2 pun nak jadi model hahaha

harimau said...

giler ah. hebat giler posing. masuk sudan's next top model bleh menang nih hahaha.

hidungberantai said...

tu la...ak dah suruh dia masuk tp dia malu la hehe..kalu tak konpem menang ni...hehe