Monday, October 5, 2009

pelbagai makhluk alam

salam...gambar ni aku ambil di kawasan sungai belakang rumah aku yang kaya dengan tumbuhan dan hidupan semulajadi...cuma sedikit terkilan sebab aku masih belum memiliki 1:1 macro lens dan sekarang ni hanya bergantung kepada close up filter ku yang comel tu...

bersedia untuk bertempur

yummmyyy...lazatnyer

bersama-sama menjamu selera

kenduri...jangan ditiru aksi ini..

kemana hala tuju aku selepas ini

berehat sambil menenangkan fikiran ku yang tengah kusut ni...

2 comments:

burt said...

bro no 2 ngan 5 tu menarik bro... kau try usha blog decreativity dia buat macro smart dia bgtau aku just pki kit lens jer...aku takde chance nak main2 macro huhu

hidungberantai said...

thanks bro...ok2 rojer..akanku korek ilmu darinya...hehe ak pun kadang2 jer main close up ni sbb mmg penat nak main ni kalu tak cukup alatnya...