Thursday, September 10, 2009

Teh Tarik Wooonnneeee

16 comments:

fauziah said...

teh tarikkk woonne??
mane teh tariknye?? x nmpakpun..
:P

hidungberantai said...

hehe xde pun teh tarik...teh 'O' ade la

silentshutter said...

fuhyoo 50mm 1.4!! pergh bpe bli?huuhuu kaya2!

hidungberantai said...

hehe apa yg kaya nya bro silentshutter...ak beli yg org dah nak buang ni murah jer hehe...

UnCLe pEt.. said...

pehhhh.. barbican.. strawberry flavour..
trbaekkkk r.. ahiksss..

hidungberantai said...

hehe..barbican yg tbaik...

die-art said...

kedai maple ke atau kedai jamaica...haha

hidungberantai said...

die-art: kira adik beradik la tu ehehe

Munira Kirana said...

tak puasa ea mintak air kat kedai nie??
ish2x...

silentshutter said...

bro 50mm 1.4 mhal kot,huhu..aku tgh jeles thap babeng da ni,huhu..pergh my dream lens tu,huhu..

hidungberantai said...

munira: time tu cuti la hehe...

silentshutter: yg ak pnya ni zaman jepun pnya lens hehe..blh jer tp bro kna slalu cari la nnti jmpa la tu hehe..xpe2 sabo2..dream kan raya tu dlu hehe...dah nak raya ni..

burt said...

50 mm 1.4 tunjukkanla gambar bokeh yg menarik

hidungberantai said...

burt: hajatnya mmg mcm tu tp masih tidak kesampaian lagi hehe..nak kna cari ramuan yg lazat utk hasilkan bokeh yg lazat hehe..diharap sifu boleh berikan tunjuk ajar...

muein said...

1.4..my dream list..kasi bokelh skit muka woonneee tu lg best

hidungberantai said...

muein: hehe wah rmai ek men dream list kan 1.4 ni...xpa2 nnti ada la rezki tu...ak ni pun msih mrangkak2 lg nak guna yg ni slalunya leh main pusing2 zoom tu jadi kekok lg hehe...

burt said...

bro tu mmg mamak ke negro tu bro hehehe