Monday, January 18, 2010

Jambatan


salam alaik...
pabila dilihat ia hanya satu jambatan...
penting kah jambatan ini...
kenapa tidak hanya berenang untuk ke seberang...
berdaya kah aku untuk berenang jauh keseberang...
dimanakah jambatan yang ku perlukan...
untuk terus kehadapan dengan lebih mudah...

7 comments:

uncle pet..!! said...

aduhhhh.. dlm tul ayat ang.. uhuksss..

dilaOHdila said...

pewwiTTTTTTTTTTTTTTTT!!!
waduh ni mesti berhenti tengah jalan ni. shuntek. sharp!

hidungberantai said...

uncle pet..!!: huhuhu dlm ek..biasa la bila dah terlalu lma dok tanam anggur jadi mcm ni la huhuhu..thanks

dilaOHdila:amboi pjgnya pewit huhuhu...bukan bhenti tgh jalan la tp bjalan kaki ja g kat situ dr rmh huhuhu..thanks

eD's photography said...

amboi..makin hari HB nie makin jiwang lak rase...hahaha...

smart gambar bro..center..nanti leh la turun putrajaya..heee

hidungberantai said...

eD's photography: huhuhu ni bkn jiwang la..tp penim penim dok jd penunggu ja huhuhu...
thanks huhuhu nasib jer leh dpt center mcm tuh..leh ja tp ak lani dok kat kg lg la hjg bln bru trn kl..

dilaOHdila said...

hang pun macam aku gak ke? mood hilang ni? he he he

**hehehhe HR
aku selalu follow idea hang taw!

hidungberantai said...

dilaOHdila: huhuhu biasa la bila dok sorg2 jer ngadap kamera nih lma2 jd bosan gak..
uish tang mna yg tiru tuh...tp tgk hasilnya mcm dila jer yg lg hebat..tu bukan tiru nmanya tp dah mmg hebat huhuhu..