Thursday, December 17, 2009

warna warni kehidupan


salam alaik....setelah sekian lama aku menyepi daripada menokok tambah di blog ni...akhirnya terboleh sudah untuk aku merepek dan berkongsi gambar tahap budak tadika ku ini...banyak benda yang ingin dikongsi tetapi entah bila akan ku kongsikan untuk tatapan yang akan memedihkan mata dan coretan yang memualkan ini...
sekian sahaja untuk permulaan...diakhir kata ingin ku ucapkan selamat menyambut tahun baru hijrah kepada semua umat islam semoga kedatangan tahun baru ini kita semua beroleh kekuatan untuk meneruskan hari-hari mendatang serta memperbaiki kekurangan dimasa lepas dalam kehidupan yang penuh dengan keberkatan..
kullu ams antum toib...

6 comments:

dilaOHdila said...

FUYYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
dari mata dah jatuh hati ni
wah....gi zoo Ke? shutek mata dia
pergh!!!!!! (tak terkata------biarpaun nak kata gak ni) marbelles!!!!

hidungberantai said...

dilaOHdila: amboi pjg nya fuyoo dia..tang mana yg dasat sgt tuh..biasa je la..xleh lawan dila lg la...xde la ni time tersesat kat tambun hari tuh hehe..yup mmg cantik mata dia campur ngan bulu yg pelbagai warna tuh...huhuhu
thanks alot..

fauziah said...

cantiknye burung ni...
burung ape?? bukan burung murai kn?? hehehe

hidungberantai said...

fauziah: yup mmg cantik burung nih..warna warni lg tuh...bukn la ni burung kakak tua gigi tinggal dua huhuhu

harimau said...

huish macam cover pecil warna luna haha. ker faber castell.

hidungberantai said...

harimau: ya ek..lain la huhuhu..faber castell la yg leh sapu air lpas kala tuh huhuhu..thanks alot