Sunday, June 21, 2009

afa datang lagi....

salam....pict ni ak amik sama time ngan Al-Quran tu hehehe...mmg pandai sicomel ni bila depan kamera cuma ak je yg xpandai cari compotition yg sesuai utk amik potrait sicomel ni...ni la sedikit hasil kecomelan sikecil ni hehehe...



geram ak tgk yg ni hehehe...

hek eleh xpadan ngan kecik dia ni hehehe...

hehehe ni la hasil yg ak tgk pun mcm biasa je hahaha...nak kna byk tgk sample gambo lg la hehehe...xpe2 truskan usahaku ini(kata2 semangat utk diri)..

5 comments:

annahidayah said...

afa datang lagi...

hehe. comel afa nie. nanti leh ar ambik gambar potret plak. biar afa jadi model lagi.hehhe

harimau said...

giler r afa dah jd model hang skrg haha.
aku tanak amik jd model gak ker. bayar murah2 dah r haha.

hidungberantai said...

hehehe dia mmg comel pun....
kadang2 je leh wat dia jd model hehehe 2pun nasib..
hg nak jadi model ke harimau hehehe..xpa nnti ak blk blh la try jadi model..emmmm tp hg ssuai jadi model ape ek haaaa ak dah tau hehehe...

annahidayah said...

rimau nak jadi model? kalau yang model 'tue' memang sesuai.memang murah la kalau ko ambik rimau jadi model.

tak yah guna speed light.memang akan terang la.hahaha.

hidungberantai said...

hehehe btl tu dayah...mmg ak cadang nak srh dia jadi model 'tue' pun hehehe..mesti comel kalu rimau jadi model ni hehehe..